En trevlig kväll

Oturligt nog orkade jag inte skriva något i går när jag kom hem, ögonlocken ville verkligen slokna hela tiden även om klockan inte var så mycket. Men mycket hände under våran kväll i kyrkan.
Minna och jojjo åkte hem till mig innan för en liten pratstund, sedan åkte ja och minna bussen till kyrkan. Jojjo tog moppen då förståss.
Det första vi gjorde var en kvällsmässa som alla var med under. Känns så himla konstigt att gå dit nu när man väl inte ens behöver? Men en och annan lite då och då kan väl inte skada. Efter blev det mys i soffan med några från lägret (minna och jojjo såklart,lillian,emelie, emma,julia, natta, oskar och ossian) kalle skulle även komma men kunde tyvär inte tråkigt nog. Det blev mycket skratt och prat under kvällen. Sedan när det var dags att gå hem gick jag och ossian sällskap, vi gjorde världens omväg och gick typ runt hela ekerö känndes det som. Men det var bara mysigt, fick chans att prata ut en stund. Samtidigt snckade vi med oskar i tele och ge honom lite personliga tips som jag inte ska gå in på mer. Men roligt var det!
Det var min kväll det. I dag vet jag inte vad som kommer hända. Men i kväll är det träningen igen (jippi!) och sedan pratade jag och minna om att sova över hos någon. Vi får väl se och höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0