En söndag jag inte förväntade mig

Vilken seg söndag man hade, det fanns verkligen inget att göra förutom att glo in i min underbara dator som jag gör säkert sex timmar om dagen. Försökte anstränga mig lite med en planerad promenad. Men sendan kommer det där hemska regnet då man får lust att inte göra någonting alls. Så promenad för min del  blev det inte..
Känner att jag börjar bli bättre på att gå promenader, oav om det är med hund eller inte. + att man mår så mycket bättre efter, i skillnad vad man mådde innan.
Men om man börjar sacka efter igen är man tillbaka i ruta ett. Men alla vill ju hellre gå promenader i solsken än i ösregn, eller hur?
Men eftersom regnet fortsatte blev det inget innan träningen.
denna gång fick vi börja med det långa spåret på 0.2 Km. jag var helt chockad att jag orkade springa hela utan att stanna en enda gång! riktigt stolt efter alltså.
Sedan tog vi en paus innan vi tog lilla rundan på 800 meter. Men när vi kom tillbaka skulle vi springa den långa rundan direkt utan att stanna! och sedan en runda till!
Så sammanlagt sprang vi lite mer än 0.7 Km. Det är rätt mycket för oss när vi började med träningen för bara en vecka sedan. Men jag är stolt att jag orkade.
Sen efter var jag så trött att jag inte ens orkade gå till Ekebyhovsparken för en show som var jättestor på ekerö och som alla snackade om. Är inte det typiskt!?
NEj, nu var denna dag också avklarad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0