Dålig uppdatering må jag säga


Förlåt alla besökare (även om det inte är många)
Men det har hänt en hel del denna helg, så bloggandet har inte direkt blivit av på nått sätt. (tänkte en gång, men orkade inte ^^)
I lördas var jag bara hemma och slappade till fyra då vi skulle äta på Bambu palace(?) Där åt vi en jätte bufe med sushi och glass, gissa vem som var propmätt efter det? Jag som älskar sushi fick äta hur mycket jag ville! Vilken dröm..
sedan när det var färdigätit drog jag mig till kunsträdgåren för att kolla in The Voice showen. Mötte många som man kände medans man väntade på Agnes och minna som säkert kom en och en halv timme senare än vad jag gjorde.
Vi gick runt bland det hela och träffade även tjejerna från laget och även Kevin som jag snackat så mycket om. Men mycket snack med honom blev det dock inte.
vi åkte hem hyvsat tidigt för att passa den dumma tiden tolv som våra föräldrar hade givit oss alla. På vägen hem till minna mötte vi Emelie som nyss kommit hem med Julia tidigare från Gotland. Det var trevligt att träffa henne igen! :)
Denna dag avklarad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0