Tiden är slut i Zoo butiken!

Jahop, då var det sista dagen i Bromma Zoo. Tråkigt tycker ja dock. Men längtar även lite till skolan, har inte varit där på typ en hel månad.
Dagen fick man gå igenom som alltid, ville smöra lite extra för att på den där braiga kommentaren till Prao-lappen. Trodde att man skulle få sluta lite tidigare eftersom det var sista dagen, men nehepp.
När man väl skulle gå hem sa chefen att vi fick välja ngt i affären för 100:- var. fett najs!
Men eftersom min buss skulle gå typ 5 min efter hon sa det är det nog bäst att komma tillbaka nästa vecka.
Skyndade mig hem för att göra mig iordning för tjejmiddan på kvällen som blev roligare än väntat! Det skrattades så mycket att man dels fick ont i magen, men även att man började gråta av dom roliga kommentarerna. Mycket kul!
Alla tyckte förståss att ja var knäppast av alla men är man förvånad? Det brukar alltid vara så att ja är den som inte kan någonting. Lite udda med andra ord.
Nu är man hemma. Trött men nöjd med den roliga veckan. Har fått lära känna nya personer och upplevt saker som man inte trodde skulle få göa på ett tag. Med andra ord: Skit kul vecka!
Ska fixa lite grejor innan man hoppar i säng för tidig match i morogn. Tjinggeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0