Skrytmons!

Jag har lärt mig att genom att skryta kommer man ingevart i livet, men nu var det så speciellt så ja är bara tvungen att skryta bara "lite".
Då var det så att Jag, Hanna och Lisa skulle ha idrottslektionen i dag. Och självklart så var vi inte dirket förberedda om man ska utrycka sig rätt. Men det löste sig med ett Eva-pass.
Vi började lektionen ivriga och nervösa som alla brukar va när det är deras tur att hålla i en lektion. Men till min förvåning så gick allt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
Alla vad delaktiga på sitt sätt och vi kände oss nöjda med resultatet. Petra (vår idrottslärare) tyckte att vi hade en bra lektion med mycket rörelse och kreativitet så vi fick MVG!!
Och eftersom ja satsat på ett MVG denna termin i idrott så är MVG i den här delen mycket betydande.
Ska man säga att man är sjukt glad elr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0