22 April

image27Eftersom det förra inlägget inte fick några direkta kommentarer som ja inte direkt hade förvätat mig heller så fick ja följa min intsinkt och ta den som passade/såg snyggast ut.
Jag testade alla som ja visat upp men den ända som satt fint och var skön var då Puma. Så ja självklart köpte den!
Då kan man väl säga att ja var i Solna i dag och gjorde "ni vet vad"  sen skyndade mig hem för att ta ut solstolen för en gångskull. Skönt med detta väder som vi fått nu, det sägs som om att det ska vara så hela vecka som ja verkligen hoppas på. Gillar den där känslan att man kan gå i kjol och tunn tröja på sig. Sommar på G liksom?
orkar inte skriva mer, ska chilla galet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0