1-0 till oss och gott kaffe i handen!

Jajja mensan, man har ju varit AIK:are sen födelse pga av att pappa är det, så jag antar att man går i hansfotspår. Men inte bara för att det är vårat lag i familjen utan även att ja gillar dom, snygga färger, bra spelare och grymma matcher!
På tal om matcher så var det nämnligen ikväll, trodde ni ja skulle missa den elr? Självklart inte.  Matchen slutade 1-0 vid 48 min. Perfekt när man just fyllt på med godis och läsk efter första pausen. Tyckte ja klädde mig med mycke kläder men det räckte tydligen inte. Fick smaka på kaffe som ja trodde skulle smaka shit, men man ville ju bli varm! Och till min förvåning var det de godaste kaffe jag någonsim smakat, så man var bara tvungen att köpa en till ^^
Men eftersom magen inte är van så käner ja att det kommer inte sluta lyckligt för mig i kväll. rättare sagt, magen är inte på min sida.
vad ska man göra åt saken?  jävla kaffe...

"Frammåt stolta AIK!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0